Warunki transportu

Relacje między klientami, użytkownikami i spedytorem są kontrolowane przez::

Jeśli wysyłasz poza EU
W celu udowodnienia wartości celnej, zakupu dokumentów lub kopii zamówienia (np. Ekran do wydruku lub numer artykułu na e-Bay), faktura lub inny dokument potwierdzający zadeklarowaną wartość może zostać zażądany przez Przewoźnika.Jeśli dokument nie zostanie wysłany lub Klient nie jest w stanie go dostarczyć, Klient upoważnia Forwardera do określenia tej wartości przez nadawcę lub do otwarcia dostawy, aby uzyskać podstawę do prawidłowego wypełnienia zgłoszenia celnego.

Czy potrzebujesz wyjaśnić niektóre z naszych terminów, czy nie rozumiesz niektórych jego części?
Nie martw się, skonsultujemy się z tobą. Zadzwoń: +49 3583 8355148. Najlepszym sposobem jest skontaktowanie się z nami przez e-mail: support@mailboxde.com.

Aby przeczytać plik w formacie PDF, musisz go pobrać z programu Adobe Acrobat Reader jeśli go jeszcze nie masz.